Härliga dagar. . .

Med sällskap av anso och hennes syster, dem kom till mig i måndags, det blev sola av hela dagen, igår med solade vi en stund på eftermiddagen.

Vi gick med och shoppa lite på stan och åt mat, eller dem åt mat på donken, jag tog en banan milkshake :)

Sen blev det film på kvällen, love happenes eller hur det nu stavas. den va seg men väldigt bra, och en till som e as bra e rember me, as bra men seg den med, men den måste ni kolla på.

Vädret håller i sig idag med , härligt för då blir det en till vända till stranden, sen har jag vibbning kl halv 5 :) ska bli härligt. sen vet jag inte vad som händer mer denna dag, blir nog lugnt.

Lägger upp lite bilder från stranden och annat, lite på de nya köpen ev :) senare ikväll.

Ha en bra dag ute i värmen :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0