Halvdann morgon /förmiddag.

Det blev en halvdann morgon och förmiddag, men kom iväg i tid iallafall va på framsteg kl 09.00 fram till 12.

Men det va svårare en jag trodde att komma igång, jag har inte riktigt kommit in i hur jag ska göra för att lära mig så mkt som möjligt och att det sitter.

Vet att störta problemet är ordförrådet , jag måste börja mata in ord där.
Sen har jag lite halvsvårt med att sätta rätt ´ fontetiska tecken eller vad det nu kallas. Så långt har jag kommit idag. . .

Och nu e frågan om jag ska fortsätta idag, men att handskriva det jag gjort, för min del lär jag mig av det, en att bara sätta in enstaka ord som fattas osv, eller om jag ska vänta med det tills på måndag. Just nu är det snörr i huvudet, hur jag ska gå tillväga med allt för att lära mig så mkt som möjligt av det jag håller på med.

Det står still i huvudet just nu och det stär mig och jag blir lite på dåligt humör och känner en viss stress inom mig.

Ska börja med att diska packa och lite sånt, innan daniel kommer. Det blir en lugn kväll med han, v i ska äta lite gott, se på film och myyysa :)

Återkommer ev lite senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0