Gud vad jag har legat i idag :)

Ja denna dag har jag legat i precis hela dagen, en dags som denna det e så jag vill ha det varje dag, i veckorna iallafall.

Det e skönt att göra saker, tiden går och det bästa av allt, man tänker inte alls så mkt. Det e skönt, speciellt när jag är en sådan tänkar freak.

Denna dag har jag ifo haft pluggandet i eng i bak huvudet, men det har inte stört mig, har mellan varven tänkt lite och har faktiskt tom kommit fram till hur jag ska lära mig som bäst. Och få se om jag hinner att påbörja idag, få se också om orken finns. . . Trolivgvis blir det att tajma in att sätta mig ner med eng imorn när älsklingen min ska se på fotbollen. Troligvis blir det så. . .

Jag har nu städat och handlat och ska snart ta mig en promenad till pappsen för att hämta nya wallander :)

Sen hem och ja jag vet inte, vänta på att daniel ska ringa så jag kan börja med maten.

Det va allt så länge, få se om jag hinner med ett till inlägg innan Daniel kommer.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0