Första dagen efter semestern !

Ja då sitter man på framsteget igen efter två veckor semester, egentligen påbörjades allt igår, men försov mig och hade sen ingen lust med att gå när jag vaknade. . .

Har varit deprimerad sen torsdagen, Det alla dessa förändringar som förvirrar till allt, e suoer känslig har jag märkt det e nu tredje året i rad som jag är som mest deprimerad mellan maj till angusti månad. . .

Allt började ju i maj, nåt hände vet inte vad, blev super deprimerad lusten fanns inte alls, men kämpade på rätt bra ändå så det går ju lite framåt om man jämför förra året och förr föra året, har inte riktigt deppat ihop, men har varit nära många ggr, men från förra tordagen till idag har det varit förjävligt, mått dålig och fattat dumma beslut, e väl inte ritkigt helt på topp tror att det kommer vara så här upp och ner till september månad. . .

Känner mig något gladare nu när jag har besök av mor min och syster tessan, somnade hyfsat tidigt igår fast har sovit dåligt men vaknade av mig själv sju helt otroligt, det e nåt med att vara kring människor, ha besök jag blir mkt mer avslappnad och känner hyfsad ro i kroppen , gick upp fixade mig, satte på kaffe åt tom med frukost, diskade och kom iväg runt kvart över 8, men jag har inte ännu påbörjat någe plugg , för det känner jag ingen motivation till ännu, sitter nu och läser en bok som mia törnblom skrivit, den handlar om självkänsla och det finns även övningar till boken som jag ska jobba med, det e väl dags att påminna sig själv igen och jobba ytterligare mer med sin personliga utveckling. Det e v äl det jag kommer hålla på med denna vecka och nästa vecka, sen kommer jag nog vara redo att påbörja plugga vidare :)

Kommer även skriva om boken och lägga upp övningar för er som e intresserade samt så ska jag med skriva om hälsa och kost som jag nu lovat ett tag, men ska ta mig tid till det nästa vecka. . . Så håll utkik då :P ;)

Ne det e väl dags att återgå till läsningen igen.

Ha en bra dag allesammans.

Så återkommer jag lite senare.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0