Första dagen borta från hemmet.

Det va väldigt längesen jag va borta från hemmet iallafall så här långt bort. Trodde det skulle bli jobbigt till en början, men ikke, känner mig som hemma här, det e inte så stor skillnad, känns även skönt att vara hemifrån man känner sig lite friare nu, vi har haft en lugna dag igår och lugn dag idag, det har varit riktigt härlig, fotboll, lite film igår och idag :)

Just nu nappar Daniel lite, så jag passar på att surfa lite, resten av denna dag blir lugn och skön, snart ev äta lite mat, ev se på en film, sen runt kvällen blir det att åka iväg med lastbilen, ska bli kuldet med, tror det kommer bli riktigt mysigt :) kul att han jobbar och jag pluggar och ändå e tillsammans :) Det e inte många som kan göra så.

Ja , jag har inte så mkt mer att skriva för tillfället, återkommer senare med ett inlägg.

Ha en bra dag.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0