Ensam. . .

Känner mig så ensam, igår va det en jobbig dag, idag känns det lie bättre, men saknar sällkskap, det va längesen jag gjorde det.

Idag har jag inte gjort nå speciellt, vaknade till lagom till våra bästa år, sen efter det somnade jag som en stock igen och vaknade runt halv tre.

Fick en fin överraskning i brevlådan, nya jotex och det fanns rätt så bra urval, så gjorde en beställnings lista så i slutet på agusti så ska jag beställa lite fin fint :) Lite fin fint höst pynt.

Känns tragiskt att tänka på hösten just nu, men längtar samtidigt.

För nu känns det så tröttsamt och plugga, jag som skulle pluggat en del, men kände efter några dagar semester att jag ska ta vara på den, vila, sola och bada, bada har jag dock inte gjort en och det blir nog inte någe med det

Men solat av har det blivit så nu e man brun och fin till hösten, ska med passa på hela helgen och sola om vädret tillåter det.

Sen kör mina vanliga vardags rutiner igång, ska bli skönt men det kommer bli jobbigt dem första två veckorna känner jag på mig.

Men jag har sen tidigare en bra planering hur jag ska gå till väga med engelska hur jag på bästa möjliga sätt ska utnyttja denna tid med att lära mig engelska ska satsa på vg nivå. . .

Semestern i sin helhet har varit väldigt bra, vissa stunder mindre roliga vissa mer roliga, men det bästa av allt , jag har hunnit med att umgås med dem som betyder mest i mitt liv, så som daniel, annso, det va även väldigt att få träffa hennes syster samt moster.

Den kommande veckan kommer även mamma och tessan hit några dagar, vi ska även hälsa på mormor så jag får träffa henne också.

Pappa och jag ska från och med nästa onsdag dra i gång och se på en serie, vi ska se två avsnitt av den varje onsdag i en månad så jag hinner även får tid med älskade pappsen.

Dem jag dock inte träffat så mkt e syster madde och julia, fast var där en helg den sommar så jag räknar in det också men hade velat mer, men tiden har inte funnits.

Martina min älskade vän, henne har jag heller inte hunnit träffa och det suger hade velat det.

Men annars så har sommarn och ledigheten varit okey. ledigheten har varit underbar innan den så va bara två veckor innan ledigheten okey. Kändes som mitt liv började lyftas lite efter nästa tre månaders deppighet.

Ja det va en tuff vår och en tuff början på sommarn, men nu känner jag mig utvilad och peppad att börja prestera igen, det ska bli kul att komma tillbaka i vardagen.

Hoppas jag får in lite bättre matvanor, mer träning och blir mersparsam.

Denna höst planering eller mål snarare e :

* Fixa så jag får mitt körkort.

* Inrett klart v-rum och hall.

* Tagit mig igenom engelska A med bra slutbetyd och att det sitter som en smack :)

* Tagit mig igenom matte B med bra slutbetyd och att jag fått en förstålese för matten som kommer sitta livet ut :)

* Sluta röka.

Jag ska inte snabba mig utan göra det jag hinner det viktigaste e att det sitter.

Det e mina mål denna höst.

Nu kommer det lite vår och sommarbilder av 2010 :)



Början på mars, syster tessan fyller 17 år :)



Mamma.



Alkoholfritt för mig , vatten med citron, muuums, det e faktiskt det godaste man kan dricka till mat, i detta fall väldigt god pizza :)



Mamma försöker modella :)





Mamma väldigt goda tårta :)



Detta måste vara någonstans i mitten av mars.



Nya sängen köpt och uppskruvad :)



Mys pys dag :)



Sista dagen i paris, va hur härligt som helst att sitta där på trappa i sol och värme och titta på folk :)



Operan där vi satt våra sista timmar innan resan hem :( Älskade paris.



Hemkommen och dags för en tur till mamma för att fira hennes 47års dag :)










Första riktigt soliga och varma dag. . . Lett kläd med andra ord under den inte så himla varma jackan.



Valborg.



Grönskan började blomma ut, så himla fint e detta träd.



Men själv verkar man inte så himla glad :P



Väntar på pappsen.



Hemma hos madde och julia i deras nya hus, eller nya och nya dem har bott där ett bra tag men för mig som inte varit där så blir det , det nya huset :) denna helg fick man även sin första solbränna :)



Hade nog inte så värst kul denna dag hehe :P



På väg till syster bines student.





Rätt så roliga blev dessa bilder, därför satte jag upp dem :D







Jag och daniel på väg till gbg , första resan hem till han, den va varm och svettig, men helt klart värt mödan. . .



Första dagen som jag följer med daniel på hans arbete. sol uppgången va detta.





Solned gången samma dag.



Stopp för att äta på donken innan sov dags.



Hem kommen från gbg , gick direkt i väg till vilsta efter jag vaknat.





Träffade annso efter några timmar, hennes syster och petri e med, med, samt lilla moster :)





Jag igår, då blev det en trip till vilsta själv, men det gick bra, va så skönt så att ligga och bränna sig brun :)



Det va allt för idag. . .

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0