Det blev inte en vecka i lastbilen :)

Hej nu har jag följ med daniel i bilen två dagar, det har varit helt okey och intressant att se vad han jobbar med.

men en vecka får räcka känner jag, men idag och imorn kommer vi få sova hemma, så det blir bara att sitta i lastbilen under dagen, känns skönt, komma hem, duscha , sova sitta lite vid datorn, blir lite omställning och det e härligt.

Vi e hemma hos Daniel nu det blir en lugn kväll med fotboll och ev lite film.

Igår så läste jag igenom häftet om kost och hälsa som jag fick av nuevo så jag ska påbörja att skriva om det denna vecka ev nästa vecka få se, men det va mkt intressant, mkt visste man redan men vissa saker hade iallafall inte jag någon koll på.

Återkommer ev senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack. :) Jo, jag blev 25 idag. Hehe. Jag har jobbat idag. Plus haft 2 gäster på tårta. Morsan kom inte, men fick en födelsedagspeng av henne i postlådan.



Hade bestämt redan innan att jag ville göra ngt KUL av födelsedagspengarna, så därför kolla jag upp billigaste resorna till sverige. Kul att syrran följer med, blir billigare så, plus att jag e himla trött på att nästan alltid resa ensam. Så jag kommer fira i sverige på fredag iställe. :) Sen blir de väl kolla på lägenheter till hösten. Vore ju kul å se dig ngn dag också, men jag hör ju av mig innan. Så får vi se om du hinner. :)



Let trevligt det där med att vart ute å kört lastbil. Jag tycker det är kul att åka lastbil. :) Men vet hur du känner, skönt att komma hem också, efter man vart borta några dar hemifrån.

2010-07-06 @ 23:10:55
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0