Annso har lämnat mig :(

Heheh, ja det där lät jue, hon och hennes syster åkte fem i morse och jag måste ha sovit som en stock, har inte ens regerat på att dem gått upp och åkt iväg, tråkigt, för hann nu inte ge en hej då kram.

Det e väldigt trist nu när dem åkt, har varit väldigt kul att ha dem här, har varit mysigt att haft sällskap dygnet runt. och nu sitter man här själv igen, skit trist, inge kul alls :(

Så vad ska jag göra denna dag då och reste av dagarna som e kvar på min semester.

Ingen aning, mamma kommer heller inte först på lördag eller söndag, och det e fint väder och jag har ingen att dra iväg med till vilsta, vet ej om jag har lust att lägga mig själv där, moster e med borta, hon och kusinen fick en gratis resa med viking line båten. men dem kommer hem ikväll så får ev sällskap helgen ut i vilsta om vädret tillåter det.

Men ja idag då, tråkigt som fan kommer det bli.

Ska ialalfall vibba kl halv 5 så nåt har jag att se fram emot, fast det varar bara en kvart.

Ja vi får väl se vad jag hittar på.

Ha en bra dag allesammans så återkommer jag med lite somriga bilder senare :)

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nämeen. :´( Ville inte väcka dig, tänkte att du kanske inte får sova sen då efter vi ha gått. Å din dag blir ju då förstörd. Är alltid lika kul att få se dig igen. Hade vart kul att gått med dig till vilsta å solat idag igen. Nej, vi fick köra hem i regnet. Hoppas din dag ha gått bra, trots att du vart ensam. Saknar dig massor vännen. Hoppas du får en bra helg. KRAMAR...

2010-07-16 @ 00:21:23
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0