Usch vilken jobbig dag !

Det har varit :(, rörigt, oordning, prat i mun, sms signal, ja det var bara ett rörigt första riktiga mötet min nuevo, många eller njae en del verkade väldigt oseriösa och bara irriterande så man tappade lust direkt. sen efter det förfärliga uppropet så gick jag upp till framsteg, viiilken skillnad säger jag bara, tyst och lugnt de vaaa så skönt slappnade av direkt och fyllde i lite papper som vi fick på upproppet, sen va jag slut i skallen så jag promenerade hem, väl hemma så har jag bara legat i sängen och varva ner och försökt behärskat mina känslor som gjorde så att jag fick sån jävla ångest, men nu efetr några timmar känner jag mig bättre, så ska ta nåt att äta behöver verkligen det, e skit hungrig, sen in i duschen , sen vet jag inte, bara koppla av lite, se lite på tv och sånt, det blir nog med att sova tidigt e redan nu kanon trött så det ska nog inte bli några problems.

Ja som sagt det blev inte mkt gjort idag inte, men tar nya tag imorn och påbörja det jag ska blivit klar med i dag.

Och det e att renskriva alla övningar som tillförde den första boken livsguiden, sen jobba vidare med dem kvarstående uppgifterna, och sen blir det hem, och som jag känner nu så vet jag nog redan nu att det inte kommer bli någe plugg med engelska hemma, men det får bli av på onsdag om orken inte räcker till imorn.

Ja det som återstår att göra e väl en veckoplanering. . . nu när man vet lite mer vad man har att vänta sig med deltaganden osv.

Det va nog allt för stunden kanske återkommer senare med några rader.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0