Trött som fan !

Ja idag har det varit lite utav en jobbig och tröttsam dag, men jag har iallafall gjort min plick till hälften idag, jobba på med matten, det gick som på smort, det flöt på utan några som helst frågetecken, i like ! , men sen runt tolv va jag för trött för att stanna kvar och prestera, gick då hem och la mig, sov ett par timmar, så himla skönt, det behövdes verkligen. sen iväg och handla med pappa och nu nyss hemkommen, så ska jag snart ta och äta lite, duscha, mysa en stund framför tv:en sen sooova.

Det som inte har blivit gjort, det va att arbeta mig igenom ett par sidor i boken livsguiden, sen plugga engelska glosor och gramatik, men jag tar en kort dag i morn på framsteget, sen hem och plugga engelska, det måste bli av för har prov på fredag, ja usch det blir en lång och jobbig dag på fredag så för att korta ner den lite med måsten så ställer jag in ett möte. . .

Ja de va min dag det.

Ha en skön kväll med er allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0