Söndags morgonen !

hej på er allesammans. . . sovanligt e man uppe tidigt , oc det e skönt, men hade velat ligga och dra mig ett tag till, men ikke, om jag ska hinna med allt pluggandet med många pauser så är det ett måste att gå upp tidigt.

Sen så ska jag inte bara plugga, efter skrivandet här så ska jag göra mig iordning för dagen, promenera, hem , äta frukost, sen vila ett slag och sen börj plugga :) yaaay, det e inte så mkt kvar nu lite gramatik och lite genomgång på ord skrig och munt, seeeeeen e jag redo för provet som jag har imorn :) ! ska bli så skönt att få det avklarat, börja om på en ny bok :) och denna bok är sen sista innan betyg sätts på grundläggande engelska. . . åh det känns så skönt att nu vara väldigt när slutet. hoppas inte det skiter si g som med allt annan jag ska avsluta. men det tror jag inte. men man vet jue aldrig.

resten av dagen blir lugn har sabine på besök så jag hoppas hon inte vaknar först efter 12 för då kanske jag e klar med pluggandet, så att man hinner umgås lite med henne innan hon åker hem. sen är det biodags igen med pappsen, snabba cash, åh har verkligen väntat på den filmen.

Det va nog allt så länge.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0