Snart Heeelg !

Bara några timar kvar innan man kan ta och slappa framför tv:en med lite gottigott !

Fast denna helg blir inte så mkt helg hehe, har ju redan tagit mina två dagar igår och idag, fast idag ska jag plugga eng, sen imorn ska jag med plugga eng, och på söndag då blir det att bara gå igenom allt ännu en gång, sen blr det bio med pappa, Snabba cash :), har längtat så efter att den filmen ska komma på bio, ska bli enormt kul att se den, har ju läst boken men har lite kvar på den skiter i att läsa resten av den iallafall så här innan filmen , vill ju inte veta slutet hehe :) !

Ja så ja idag har jag varit hos psykologen och som alltid, får hon mig in på ett lugnar stadie, får mig att försöka tänka lite annorlunda, älskar att disskutera mina tankar och känslor med henne, får hon kommer alltid med så bra svar :) ! men som jag med tror så känner jag som jag gör för det varit så himla konstig och rörig och läng vecka med väldigt mkt tankar kring allt. Men jag känner nu att jag landat lite efter att få dela tankarna med henne.

Ja denna dag har att bjuda på plugg , plugg och plugg, sen bara ta det lugnt framför tv:en kvällen lång.

Det va nog allt så länge.

Ha en bra dag allesammans.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0