Skum dag !

Ja det kan man säga, mådde inte så bra igår, sov inge vidare bra, va trött, seg lite utmattad när jag väl steg upp, steg upp senare en vanligt, segade som fan imorse. väl på nuevo pratade vi lite, sen gick jag upp och pluggade matte, men det gick inte alls i dag, gjorde knappt 2 uppgifter på 2 timmar. Tankarna va nån helt annan-stans och nu funderar jag på om jag ska ta mig en  vilodag imorn, fast skulle behöva gå ialalfall och få en del förklarat, a jag vet inte, jag bestämmer mig imorn , få se hur jag känner mig när jag vaknar.

Varför det inte va så bra igår ?

Ne det va svårare en jag trodde att inte bli frestad av att se några dricka, blev inte så mkt just i stunden, jo när dem knäppte första ölen så kände man ett enorm sug, men sen så tänkte jag inte så mkt mer på det, i medvetet iallafall. men igår då small det, några timmar efter att dem åkt kom suget som en storm hann knappt att reflektera över det, fick sån panik , försökte tömma alla spritflaskor på deras sista droppar, lyckades få ihop en klunk ren sprit, men det räckte då inte men försökte hålla tankarna på nåt annat, och idag, ja det är en kamp, vill inte dricka men "planerar" ändå, fast ja ne det ska fan inte bli av med nåt sånt nu, jag har gått så ren nu väldigt länge, och sen vill jag heller inte förlora min underbara daniel , eller mig själv för den delen, eller någon annan inom psyktratrin osv osv.

Just nu så gör jag ingenting, har väldigt ont i huvudet och ska snart ta och lägga mig. Så får man sedan se hur morgon dagen blir  :)

Ha en bra och mysig kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj, det där lät jobbigt! :/ Trodde inte du kunde få så enormt sug eftersom du vart utan ett halvår. Kanske bäst du undviker platser där de dricker. Men du har kämpat bra. :) Jasså, killen heter Daniel. Kul att du har pojkvän nu. Läser han din blogg?



Kram

2010-01-25 @ 21:29:34
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0