Morning Morning. . .

Har inte så mkt mer att säga e lite sur just nu, mamma hon bråkar somvanligt och får sina tokryck så att jag får mina. . .

Men e stolt att jag lugnade ner mig så svårt , det e bara att stänga av när hon börjar med sitt tjafs . . . Nu har hon iallafall slutat, så dagen den blir väl bra snart igen. . .

Har sovit så där, jag brukar inte ha någe problem med att sova i soffan men det va länge sen nu, förut så jag mer i soffan en i sängen, men nu va det ett jävla bra tag sen jag somnade till på soffan, saknade min säng hela natten, men sov rätt så bra iallafall. . .

Nu kom mamma och bad om ursäkt vilket inte alls e vanligt, gjorde det med tillbaka. . . Så ja ska följa med dem ut nu, sen till moster och sen hem. . .

Ha en bra dag allesammans så återkommer jag senare ikväll.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hello. :) Tog ett tag innan jag svara på din fråga. Men nu ska jag.



Jo, jag kommer bara till sverige på besök och skriver högskoleprovet. Är ju jättebra om du hittat lägenheter där nära dig. Du kan ju tipsa mig sen om det finns ifall de blir aktuellt att jag flyttar. Men vet ej när det blir. :/



Sen prata du om min omsvängda dygnsrytm. Jag har jobbat morgon vissa dagar, så jag är inte uppe hela nätterna. :) Jag mår rätt bra nu, är inte utbränd längre. Dagarna funkar bra. Så det är ingen fara med mig. Blev lite dumt för du missuppfatta nog min sinnes-stämning. Jag var bara lite råddig ett tag när jag fundera på om jag skulle åka till sverige eller inte. :)



Nu till dig. Jag menade nog bara för din skull detta med om killen skulle flytta dit eller du till han. :) Jag mena så ni får de att funka å så. Vore kul om det blev seriöst mellan er, för du förtjänar en kille å att va lycklig! Vore dock lite tråkigt om du flytta till göteborg, för då skulle jag se dig så sällan om jag pluggar i etuna. :/ Var det jag tänkte på. Ska sluta babbla här nu. Men ha en bra helg. :) KRAAAAAM

2010-01-23 @ 19:36:21
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0