Lördag förmiddag !

Då har man klarat av nästan halva planeringen, har ätit frukost, gjort mig iordning för dagen, promenerat och vilat en stund, nu återstår resten, ska vila en putti stund till sen sätter jag igång med pluggandet och tvättandet.

Känner mig si så där idag, känenr mig väldigt yr och lite bartkommen, har gjort det flera gånger denna vecka, speciellt när jag varit ute och gått, efter en stund blir jag skit yr . . . hm !

Ja vad det e det vet jag inte. det kanske beror på att vekcna varit så konstig och lång och mkt mkt tänkande har det jue blivit. men det e bara att vila och vila och vila, ta det lugnt försöka varva ner och inte stressa på, det e så det e, övning , övning och övning precis på allt. . . Många kanske tror att så fort man inte jobbar och har barn så har man det lätt, känns ibland som man får det intrycket av många, men vadå, du har ju inge jobb du lever väl "loppan", verkligen inte, jag ständigt jobbar med mig själv, mina studier, jag måste varje sekund vara med och känna efter vilket med leder till mkt vila om jag ska klara av att gå framåt, detta kanske e en rätt så vanlig grej för alla och som bara finns där, medvetenheten, men hos mig så gör det inte det, antingen blir det för mkt eller för lite gjort i allt och så har det alltid varit. . .

Det jag hatar mest av allt e mitt egerande, att mitt egerande ses som ett tycka synd om mig själv beteende från andra. det hatar jag verkligen, för så är det inte, vissa saker som jag gjort eller sagt kanske har varit ett omedvetet ropp på hjälp, men det jag utrycker mig e bara sanningen och jag gör det mkt för mig själv för att få ur mig saker och ting och sen läsa igenom det och försöka jobba utifrån det. . . och inte ett sätt att få uppmärksamhet. absolut inte. . .

Nu kanske ni undrar om det e någon som skrivit något, ne inte just nu, men vissa saker som andra sagt till mig förr sitter fortfarande kvar djupt inom mig, och jag tänker ständigt på dem sakerna. och nu kände jag för att få utrycka mig lite om dessa ständiga tankarna och en del rädsla som jag byggt upp om mitt egerande, mitt sätt att säga saker och ting på, agera, osv osv.

Nu ska jag återgå till mitt, ha en fortsatt bra eftermiddag så återkommer jag mig nya intryck känslor och mer därtill :)

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Syrran Tess

Det låter som en tuff vecka, ja hoppas att den nya veckan blir bättre och krya på dig.

Kram

2010-01-16 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0