Känner mig mer lättad !

Jajjemen, det känns skönt att gjort upp lite planeringar, både på de ekonomiska, studielista och sen har jag bestämt mig föra att göra en göra lista för var vecka som går, det gör jag mest för att få lite överblick hur mkt jag bokar in eller inte så att man vet att man inte bokar in allt för mkt, sen dels för att veta om man kan svara ja eller nej på en del förfrågningar. och sen för att komma ihåg vissa saker.

Det känns så skönt och lättad, tankarna är nu mindre, så nu är emelie tillbaka till det vanliga stadiet ! mår bra, känner mig fokuserad, samlad, närvarande och mkt mer där till.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, eller jo ska gå igenom kameran så att man kan fota lättare utan avbrott med inställningar osv. Så om jenny inte har ångrat sig så blir det av imorn eller på måndag.

Det va nog allt så länge .

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0