Inte så mkt gjort . . .

Men lite granna iallafall. . .

Det jag har gjort är följande:

* Tittat på våra bästa år

* Kollat in fb, bloggat, kollat andra bloggar.

* Gjort upp en ny planering för budgeten, och plugg.

* Ätit

* Vilat

* Och nu, bloggar.

Det har varit en lugn och skön dag, det behövdes nog. känner mig rätt utvilad, men inte till 100, så det blir inge plugga matte idag inte, känner ingen ork eller energi till det nu.

Det för bli att ta igen det imorn, det blir även en uppskjutning för provskrivningen, eller ja det beror på hur det går imorn och på torsdag med att plugga matte. . . Går det inge vidare, så skjuter jag upp det till onsdag om det går bra så skriver jag det på fredag som bestämt eller nästan bestämt, tänkte ta och göra det imorn först, men insåg att det inte skulle kunna gå, för att måendet inte alls har varit på topp eller någorlunda, men ja som sagt går det bra imorn och på torsdag så blir det av på fredag om inte så för det bli av senast på onsdag nästa vecka.

Har med planerat in att plugga engelska och försöka göra prov på det nästa fredag. . . Får väl se hur det går.

Fan, ligger efter i planeringen, det e inge kul, men ja man har väl räknat in det lite i planeringen, men det känns surt iallafall, fast ska inte tänka så nu, ska tänka att det iallafall blir gjort, och att jag har kommit en väldigt bra bit på vägen. . .

Resten av denna dag kommer ingenting att hända ska bara vila och ta det lugnt ev kanske det bli att se lite tv. få se.

Hoppas ni allesammans har haft en bra dag och att ni kommer få en mysig kväll med den kära eller någon vän !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0