Idag tog Emelie sov morgon :) !

Jajjemen , idag sov jag ut, fast har vaknat två tillfällen och gått upp på en cigg, sen lagt mig igen, första gången va 4 andra 7, sen en halv 9 och nu 09.50 e jag helt uppe på bena. hehe, fast jag e väldigt trött och seg iallafall, men e för rastlös att bara ligga i sängen längre.

Ska snart ta mig en promenad, hem och äta frukost, gör mig i ordning för dagen, sen vet jag faktsikt inte, danne från gbg kommer förmodligen idag, vågar inte se fram emot det en inte först han verkligen e här, åh det kommer nog blir härligt att få träffa han, umgås med han, se om vi passar ihop dock e det för några dar men ja, man brukar ju ändå känna direkt om det skulle vara något att bygga på. Jag hoppas verklgien det, för hittils här han varit så himla go och ja, hehe, ska inte aäga för mkt nu, inte först jag vet helt säkert, det brukar jag oftast vara så att man själv bygger upp en bild och så visar det sig inte att stämma. men hoppas enerligt på det !

Nog om det, ja timmarna innan han kommer, hm ja , det finns fan inte så himla mkt att göra. Få väl se va lilla jag hittar på !

Ja den senaste vecka, jag har ju inte skrivit så mkt om hur jag mått och hur allt har gått, Ja, jag har mått lite si så där, det har pendlat väldigt mkt, jag har känt mig jävligt konstigt, kan inte förklara så bra . . . men ska försöka så gått som.

Jag har iallafall haft en skum jävla ångest, och jag kan inte alls ta på det, känna av det, den bara finns där utan någon anledning, eller ja det brukar ju arta sig på nåt men kan fan inte komma på vad det e som gör att ångesten sitter i magen och upp till bröstet. . .

Ja ska väl snart ha min mens, det kan vara det, men det känns som jag precis har haft den, men ja tiden går så himla fort och hela denna månad har varit skit konstig.

Ja först och främst det här med peter, sen mens på det, sen stress inom plugget, sen en annan sak som jag inte vill gå in på. . . Det som gör det hela konstigt tror jag kan vara att jag pratat ut om det, både med psykologen, nuevo och framsteget och att det sedan lett till en annan planering, en bra sådana, eller jag har ju ine en riktigt vant mig vid tanken på den, jag har heller inte kört i gång med den planeringen, men mitt förnuft säger att det kommer bli skit bra när jag väl sätter mig in och och lever upp till den. . . '

Men det som svider e att det kommer ta sån himla tid, det e det som känns jobbigt, men ju mer jag intalar mig själv att detta e bra för mig att det ska få ta tid osv, så kommer det nog med tiden kännas bättre, men det kan vara lite det jag har ångest över, sen att jag verkligen har blottat mig själv, alltså mina tankar och handlingar, det e nog mest det som gör att jag känner mig så konstigt, eftersom det e helt nytt för mig, pratar aldrig så ingående, med sysslor , tankar, och handligar.

Men jag vet att det bara e bra, för efteråt har det bara känst väldigt skööönt, men när det gått några dagar så har det känns surt , surt att jag öppnat upp mig, blottat mig, känner mig liksom naken på nåt sätt, e ju så van att leva med en skyddsmask, ha mitt för mig själv. . .

Ja, så ja hela månaden har varit lite skum, konstig, lite obehaglig, smärtsam i melllanåt, samtidigt som man varit glad och uppåt, hel konstigt. . .

Men nu e det nytt år, nya tag bara framåt ! Och som jag sagt tidigare, jag ser verkligen fram emot detta år, det ska bli en sån himla spännande resa som jag faktiskt inte vet slutet på och det e det bästa, visst jag har mina planeringar osv, men ja det kan gå hur som helst, och det jag mest e spännande e hur jag kommer bli som person, för detta år ska jag verkligen jobba mkt med mig själv och det ska bli super spännande.

Ja det va nog allt så länge, ja om nu danne från gbg kommer idag så blir det ev inte så mkt skrivande men håll ut det kommer en massa då istället på tiiisdag !

Ha de fint allesammans  !

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0