Hemma dag idag . . .

Jag vaknade somvanligt när klockan ringde, gick då upp och tog en cigg och lite sprite, efter det kände jag mig jätte yr, trött och inte alls på g, så gick och la mig igen och somnade om på stört. vaknade till igen vid tio, satte då på kaffe, gick och köpte cigg, sen va det tv-dags våra bästa år. . . :)

Och nu har jag diskat och donat lite här hemma, e helt kallsvettig, trött och lite ångest fylld, men känner att det va rätt att stanna hemma idag iallafall, få stanna upp lite, slappna av och bara vila . . .

Resten av dagen då ?

Ja det blir att bara ta det lugnt, ska snart göra mig lite smått i ordning för dagen, ev ta en promenad och sen försöka plugga lite få se om orken finns till det, nåt jag iallafall ska göra e att göra en matlista till imorn, räkna lite på pengarna och lite sånt som behövs så att man kan släppa det.

Ja, mer en så sker nog inte idag. återkommer ltie senare med uppdate.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Per L från Tuna

Hej! Tänker på dig ibland och undrar hur det går för dig. Du är ju en trevlig och klok tjej och har framtiden framför dig med många möjligheter. Härligt! Men du?... Skulle du inte känna dig lite piggare om du försökte äta något bätre till frukost än: sprite, kaffe och cigaretter? En bra frukost ger energi hela dagen!:-)

Kram/Per

2010-01-27 @ 10:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0