Helt slut !

Ja idag e det torsdag och jag e helt slut, vet inte om jag har någon slags influensa som gör mig så seg och trött och bartom tankarna. Känns som jag har nåt i mig som vill bryta ut, men somvanligt kommer det säkert ta tid, får vl stå ut med att vara små hängig till och fram osv osv. . . Bla, Bla , Bla , jag vet hehe ! :P

Men det blir att vara hemma idag iallafall, orkar inte ta itu med nåt idag, det får blir en vilo dag för mig idag, jag vet jag har nog sakta men säkert hamnat i ett dumt mönster, e så tryckt nu att vara hemma, det e väldigt svårt för mig att ta mig här ifrån, men det blir ändring på det til nästa vecka, blir hemma imorn med, tar en lugn helg med jenny sen, ska fota henne, ska bli skit kul.

Sen till nästa vecka då ska jag kämpa på tills jag e tillbaka in i vardagen igen. . .  !

Nu och timmarna framåt blir att först och främst se på våra bästa år, äta sen frukost, vila, ta mig en promenad, laga mat och bara slappa framför tv, så jag hoppas verkligen det finns nå bra att slappa framför. . .

Det va nog allt hittils.

Ha de bäst alla läsare !

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter jätteskönt! :) Jag med ska hålla mig inomhus, förutom att jag ska handla ett varv sen. Det e -30 här nu! Det e skönt att man inte e tvungen att ta sig upp till ett jobb nu, dessa dagar när de e svinkallt!



Jag sitter å funderar om jag ska komma å hälsa på dig snart, eller om jag ska spara det till April? Blir väl högskoleprov skrivning för mig då igen! Det e så irriterande när de ska kosta så mycket att hälsa på dig, varje gång. Skulle vilja komma ofta, typ nästan varje dag. :) Kämpa på nu med pluggandet. Kram

2010-01-07 @ 12:00:01
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Hav utan hamnar

Köp otrivin menthol och drick varm thé. Bra grejer.



Ta hand om dig Emelie!

2010-01-08 @ 00:00:06
URL: http://havutanhamnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0