Fram&Tillbaka. . .

Jag har nu lyckas klättra två steg upp på min stege, dessa två steg är med stabila, men längre kommer jag inte just nu, nu står jag och velar mellan steg 2 och 3 jag lyckas aldrig riktigt nå steg 3 så har det hållit på denna månad. . .

Varanna vecka har det varit bra tider, och varanna inge vidare ljusa tider.

Varför!?, jag kan inte sätta ord på vad det e som gör mig ostabil i mig själv, ofta är det trötthet och utmattning som får mig att att modet några dar, men hur kommer det sig, jag tycker jag har tagit så lugnt jag bara kan, lugnar kan jag inte ta det, för om så skulle ingenting bli gjort.

En fundering nu, kring matten vill helst av allt inte skjuta upp den, och jag har 6 tal kvar att göra i kapitlet, sen tänkte jag att jag ska draggla mig igenom repititions övn vilket är en del, och jag skulle nog kunna hinna med det imorn, om jag gör dessa resterande 6 uppgifter idag, sen när jag kommer hem imorn så skulle jag kunna ta och göra tes uppgifterna imorn och sen kolla över det och repititions övn vilket jag kan och kan mindre sen bestämma mig om jag ska göra prov eller ej på fredag om inte så skulle jag kunna ta söndagskvällen och gå igenom ännu mer om det e mkt ja inte kan och sen göra det på måndag.

Det är en fundering som jag tror jag ska genomföra. men då krockar det med engelskan istället, om jag inte gör så att jag pluggar engelska efter att ha pluggat matte idag, och sen samma sak imorn och på fredag, får då skulle jag hinna göra klart kap 1 sen på lördag kap 2 medans danne sover, jag vaknar ju så tidigt ändå. sen på mån kap 3 och sen går jag igenom allt på tisdag och onsdag och skriver provet på torsdagen, då blir det att skjuta upp det en dag. . . .

Hm, ja det låter bra, om måendet är som nu fram till nästa torsdag. För idag e det lite bättre, väldigt trött men ändå fokuserade och motiverad.

Det va lite om mina känslo, tankar och almänt om dagen hittils.

Ha de fint så länge !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0