:) !

Lite mer lättad, lugn och lite gladare e jag idag, har äntligen satti gång med eng pluggandet, fick 60 rätt av 74 ord på kap tio. tar nu en liten paus ska snart återgå till att gå igenom gramatiken för kapitlet.

Efter jag har gjort det ska jag nog ta mig en liten promenad med mp3:n sen hem, äta och ta det lugnt resten av dagen / kvällen.

Ska nog ta tillfället till akt att rensa datorn lite, köra clearnern, datorn börjar nämligen gå lite segare en vanligt, beror nog med för att jag kollat en hel del på serier på datorn med. men har inte överskridit en iallafall :) !

Ne nu ska jag ta och kolla upp vad en parfym (dreming) vad den kan tänkas kosta, fick förra året när jag köpte en annan parfym test på den och hittade den för ett tag sen och tänka att ja man kan ju pröva om det skulle vara nåt alternativ, åh ja det va den, kul att ha två dofter att välja mellan, brukar vara väldigt kinkig när det gäller parfym den ska verkligen smälta in i sin egna lukt liksom, eller inte för stark eller tandoft hehe, men ja nu har jag två att välja mellan, dreming och ja nu va fan heter den, hm aja, jag vet iallafal vilken det e.

Det va allt så länge.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0