Yaaaay :)

Jag klarade matte provet, har även nu planerat upp plugg för eng fram till söndag, sen på söndag blir det ytterligare en planering för plugg inom eng till torsdagen sen har jag ledigt, Ska ta mig till gbg och vara där över jul och nyår. . . Ska bli så himla mysigt.

Denna dag blir det att förbereda mig med att översätta ord från eng till sv och tvärt om, sen blir det att sätta mig med dessa ord imorn och framåt tills jag kan alla utan och innan till, det e endel kan jag lova, ska med göra en mall på datorn med alla ord, så jag även kan träna på att stava dem. . .

Det blir nog att syssla med detta fram till jul. . .

Hade tänkt föra lite annat denna helg, men känner att jag nu e taggad igen, pluggar inte denna helg, så blir ju allt förskjutet, så ja, jag ska hålla fast vid min planering denna gång har jag planerat att det ska pluggas varje helg, dag och kväll fram till jul så ska det med blir så, jag har ju gjort den planeringen av en anledning, vill ju inte sitta hemma för skojs skull en helg och plugga. . . Så kul är det inte. . .

Måste jobba med detta velandet, känner jag, det har blivit mkt velandet, för det känns som jag förlorar så mkt mer av mig själv när jag blir uppslukad av allt plugg, men får med tänka, det blev så här av en anledning, och det va för att jag inte hållit fast vid dem tajta vecko planeringarna som jag faktiskt satt upp. . . 

Få tänka lite så att gör jag dessto mer på på veckorna, så blr jag friare på helgerna och hinner då med massa annat som jag inte hinner med på veckorna. . . 

Måste verkligen ta detta på allvar nu, det är allvar, om jag ska tänka på min hälsa, för mår jag bra att att plugga så mkt jag gör nu ? Ne det gör jag inte, eftersom jag får inga fria dagar. . . 

Emelie L

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0