Trött och seg. . .

Idag e det en riktigt segis dag, men plugg måste utföras. Känner inte för nåt idag. Jag vet inte vad det e med mig, nåt känns fel, nåt stämmer inte. . .

Jag känner mig så otillräcklig, det känns som jag inte räcker till speciellt för Daniel, samtalet i veckan tog hårt på mig, jag har försökt och inte tänkt så mkt på det, har heller inte gjort det men känner hur det trycker inombords.

Det känns som det bara går nedför och inte upp för. Och det skrämmer mig, är det nåt som är på gång, går tankarna, det känns som det e det. . .

Vet inte vad jag mer ska säga, blir så ledsen bara jag tänker på det. . . Vem vet jag kanske står här själv snart igen. . . Det går ont i mig när jag tänker på det. . . Men kan inte rå för det, har den känslan bara. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0