Tisdag. . .

Jag har inte så mkt att säga om denna dag faktiskt, har varit i skolan, det har varit som vanligt, har dock inte hunnit med så himla mkt, om jag inte hunnit med att lära mig alla orden fram till den 3 jan, så blir det att sätta sig lite för sig själv och plugga in dem. . .

Ska försöka ta igen så mkt som möjligt här hemma , förhoppningsvis hinner jag repitera två tre blad innan jag ska iväg till farmor och farfar. . .

Ja kvällen blir nog lugn, ska se på morden i sandhamn, verkar inte så himla bra, lite lam och larvig på nå vis, men men, det finns inte så mkt att se på och nu vill man ju med se fortsättningen. . . . Det kanske vänder, vem vet ?

Det va allt så länge.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0