Sårbar idag. . .

Min känsla om att jag varit kall mot min älskling den senaste tiden stämde, men det va värre en så. . . Så igår blev det en del tårar och ont i hjärtat , hatar verkligen att få människor att inte känna sig älskad eller uppvaktad.

Förstår han, det gör jag, men det gör ändå ont i mig när sådant inträffar, kan inte rå för det.

Och idag blev det en dag i sårbarhet, känner mig ledsen och nedstämd, men det har gått bra med pluggandet, det e jue alltid nåt.

Detta som inträffat är även ett tecken på att jag inte kommit så långt som jag trodde i min personliga utveckling, visst jag har kommit långt men det håller bara i sig i perioder, sen spårar det ur, och jag blir gamla vanliga Emelie som ser svart eller mitt, plugg eller ingenting alls, stress, ingen ro, sover rätt dåligt, äter nästan noll, visar ingen impati för någon annan, jag har bara plugg i huvudet.

Det som känns stressande nu är julen, för jag vet att det kommer inte bara vända sen e jag tillbaka, har jag tur så gör de det, men har jag otur så gör det helt enkelt inte det, och nu känner jag mig väldigt pressad, känns som det finns ingen återvändo utan, jag får helt enkelt gilla läget och sparka på mig själv att jag bestämmer saker hitt och ditt utan att tänka på att det närsomhelst kan vända. I mitt fall är det väldigt "farligt" att bestämma saker långt innan, just för att inte såra andra. . . Men denna smäll får jag ta, bita ihop och försöka le och vara glad. . .
Om jag inte börjar må lite bättre snart. . .

Tror att jag kommer det, hoppas det bara e att det varit mkt med matten just nu, och att det har varit mkt stress och nervositet över det hela. . . Tror att det e så men inte som sagt inte hundra, tror med att det har att göra med att jag inte kommer hinna med engelskan, att jag lagt den helt åt sidan, och att körterorin har fått lida. . .

Jag har legat på latsidan, det e det som svider just nu, jag vet visste hur mkt jag hade å göra och hur tajt planeringen kring detta va, men ja, jag va väl inte tillräckligt stark för att klara av den tajta planeringen helt enkelt, bara bita ihop , kan inte göra så mkt över det nu. Bar kämpa på och försöka beta av mkt innan jul. . . Jag e iallafal på gång, känner rätt mkt driv och evengmang (hur det nu stavas) över det hela.

Det va allt så länge , dags för plugg nu igen. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0