Nu fick jag . . .

Känna på vinter ordentligt, tåg förseningar , då är vintern verkligen här, 1 timme och 40 minuter fick jag vänta, jävla skit. . .

Men men, nu sitter jag på tåget mer en nöjd. . . Tur att jag tänkte lite längre när det gällde klädsen för denna dag, det blev termo på, för jag tänkte om det nu skulle vara försenat vilket inte e omöjligt i detta väder, och det va det ju så jag frös inte så farligt , började frysa om fötterna strax innan det kom . . .

Visst stod man inte ute hela tiden, det kanske låter som det, men jag kan säga att det e inte varmt att sitta stil i väntsalen. . . dels så gick dörrarna inte att stänga helt så det blev ännu kallare där inne. . .

Men men, det är historia nu, nu sitter man på tåget och det e som bort glömt, snart får jag träffa älskligngen min :)

Ha en bra ikväl allesammans.



Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha en bra helg du med...

2010-12-04 @ 06:25:59
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0