Mysiga söndag. . .

Idag blev det en mysdag i sängen framför tv.en. Pappa är magsjuk så det blev inge besök hos farmor, vi ska ditt på tisdag om pappa blivit bättre. . .

Denna helg var en ågesthelg men lyckades på nåt jävla vänster vända det till en riktigt avkopplings helg, och det e inte likt mig, kroppen gav väl upp allt tviel om mig själv, min ensamhet och lät mig få koppla av lite, coolt när sådana under sker, det trodde jag verkligen inte kunde ske.

Men nu gjorde det de, och glad e jag över det, har verkligen slappnat av till 100, helt på min egna hand.  ett framsteg att lägga till kanske ?

Ja fan det får det bli, hoppas detta kan fortsätta att jag kan ta lugna och avkopplande helger helt för mig själv.

Och nåt som en kompis tipsade mig här om dagen att verkligen ta hand om sitt yttre, måla naglar, lägga på en ansikmask, och hår inpackning, ev nåt som jag nu lägger till, prova lite olika smickstilar som man kan använda i sin vardag.

Det e något jag ska prova och förhoppningsvis hjälper det mig och min rastlöshet.

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0