Mot Göteborg. . .

Snart är det dags för den lilla resan ner till Göteborg, magen verkar någe bättre just nu, men va hemma denna dag för hade så ont i morse, så jag sov sen fram till halv 12, känner mig något hängig faktiskt, hoppas det inte e nåt som är på gång just nu. Då blir Emelie ledsen. . . :(

E nu klar för resan, har packat, duschat och gjort mig i ordning, ska bara diska upp lite disk , vad ska man göra sen då ja, jag vet inte, tror att jag ska försöka få i mig lite mat innan jag åker.

Resten av tiden blir lugn, vila lite innan resan, funderar med om jag ska ta mig matte boken eller ej på tåget, och plugga lite matte på vägen ditt och hem, har inte bestämt mig en.

Ja ne mer roligt har jag inte och berätta.

Ha en bra helg allesammans.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0