Min ända vän just nu. . .

Idag känns det som bloggen är min ända vän, är så ledsen just nu, idag är det en sån dag man bara vill dö, allt känns fel och dumt, ingenting glädjer mig just nu, vet inte vad det e med mig, det har varit så här nu upp och ner en längre tid. . .  Man bestämmer sig för en sak, sen blir det inte som man tänkt sig, mitt liv har stannat upp just nu, det ända som kommer ur mig just nu är tårar, det finns inte så många ord som kan beskriva min känsla. . .

Saknade efter närhet börjar bli väldigt stor, jag vet att det kommer vara såhär ett bra tag, men det e jobbigt, jobbigt att bara plugga, plugga och plugga, och idag orkar jag bara inte, det går ju heller inte så bra när man bara gråter och gråter hela tiden. . .

Förut hade jag lätt för gilla läget, såg bara framåt vart det skulle leda mig, men det e svårt nu när man är kär och är van vid närhet, då känns det plötsligt mkt jobbigar efter två tre veckors tid. . . Visst nu va det inte längesen man sågs , men när man e van vid det så är det ändå svårt att fokusera på vad det jag tagit mig an ska leda. . .

Jag måste försöka fokusera men det går inte, men jag måste, hur gör man ?

För jag kan inte låta detta ta över nu, måste plugga lite inför imorn, kanske ska låta det gå en stund till, tårarna och värket i bröstet måste väl ta slut nån gång. . .

Det finns inte så mkt mer att skriva, återkommer senare.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0