Många tankar denna dag med. . .

Idag har det varit en sådan dag med många tankar om livet. . .

Livet jag lever nu, det fattas nåt känner jag, det fattas nåt när en efter en av vännerna har en fast partner, flyttar ihop, skaffar barn, jobbar osv. . .

Jag är inte alls där en, och man känner sig så ensam när man läser har och träffar vänner som har allt de där. . .

Den ända fördelen jag ser med att inte ha detta e att när  väl det kommer så kommer det bli så himla fantastiskt, och inte nog med det då har jag mkt andra beskymmer bakom mig som gör att jag kommer ta vara på den tiden som mamma mkt mkt mer, jag kommer har mer råd att ha ett barn /familj. . .

Men det känns rätt surt att den tiden ännu inte är kommen och att det kan ta lång tid tills den tiden är inne. . .

Men som sagt en är jag inte där, och ska inte gnälla över det, har det underbart just nu med, har min älskling, och vi kommer varandra bara nämre nämre varandra. . . Vi ta oss tid att lunka oss fram sakta och säkert, Det e tryggt så.

Fördelen med att inte kasta oss in i nåt en e med att vi får mkt mkt mer tid för oss själva, vi hinner verkligen lära känna varandra på ett helt annat sett. . .

Ne nu ska Emelie ta och sova, e så himla trött. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0