Julkänslorna e på plats. . .

Äntligen, jag har inte haft så himla mkt julkänslor detta år, men nu är dem på plats, det ska bli så underbart att vakna upp med älsklingen min på julafton, jag har faktiskt aldrig firat jul med någon kär person förut, så det kommer bli extra speciellt faktiskt, det känns som det kommer bli som på film, man vaknar upp brevid sin älskling myser, kysser varandra, går upp tillsammans, äter frukost, och dra ut på morgonen, fixar sig iordning för färd till hans familj, äter mat och delar julklappar, skratta och knäcker nötter hehe. . .

Det kommer bli super mysigt, har den känslan, och det känns riktigt bra. . .

Innan färden till min älskling så ska jag till apoteket, till soc för att lämna kvitto på medicinen, hem och packa, duscha, sen till frisören, hem och färga håret sen e jag klar för min resa. . .

:)

Återkommer senare om det blir någon tid över. . .

Och tack för din kommentar syster madde, den värmde, tanken gick, (shit min syster e stolt över mig, kan ännu inte slut le, betyder mkt. . . )

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du tog åt dig!! Love u! /M

2010-12-24 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0