Helg vad skönt. . .

Innebär att man kan soooova länge, men det e det ändå, sen blir det att plugga hela dagar, imorn iallafall, då ska jag plugga från ett och framåt, på söndag blir det lugnt, ska sova större delen av dagen och sen vid fem-tiden blir det att åka ut till farmor på lite julkul. . .

Sen har jag måndag, tis, och onsdag på mig att plugga ordentligt. . . det blir bara att konsentrera sig på ord/glosor.

Ska försöka hinna med halva, det enda som kommer ske under ledigheten det e att repitera dem ord som jag hunnit med fram tills på onsdag.

Annars blir det att bara njuta ihop med älsklingen min.

Va på stan nu en stund efter skolan, hittade 2 st bh plus passande trosor till detta, så det blir att shoppa det nästa vecka, hoppas för guds skull att dem finns kvar. . . ska med inhandla lite stumpbyxor och sturmpor så jag har det färdigt för dem kommande tre månaderna, för efter jul blir det inte så mkt att shoppa av, för ska fortsätta konsentrera mig på lägenheten. . .

Det va allt så länge.

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0