. . . ?

Det finns hur mkt som helst att skriva om , men inte något som faller mig smaken, skulle vilja prata om mig själv men det känns som det inte finns så mkt att hämta där just nu , men samtidigt finns det väldigt mkt.

Senaste tiden så känns det som jag skrivit om en person som jag vill vara, som om jag försöker bekräfta mig själv att jag är henne, innerst inne e jag den jag vill vara men det känns som att jag inte orkar, och det tär mig, för jag skulle  så himla bra utav att få vara den jag vill vara. . .

Personen som tagi över mig nu, är tråkigt, trist, grå , ler sällan, hittar inte på något , det behöver inte innebära att göra något stort, men bara att baka nåt, laga nåt gott eller att bara måla naglarna. . .

Men allt känns så jobbigt, och det e inte likt mig, jag ska ska gå stegvis till att nå det stadiet som jag innerst inne lever för.

Ja lite smått om mina tankar. . .

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0