Dagen fick sig ett bra slut. . .

Iallafall, har äntligen städat upp massa gamal, sorterat upp i matten, hehe :)

Nu har jag mkt mer koll på vad jag kan och vad jag behöver träna mer på, just när det gäller att välja rätt former för vissa uträkningar.

Och lista bara minskar och förståndet börjar lägga sig på sin plats, känns riktigt bra det måste jag säga. . . Känner mig lättad över min insats som jag gjort idag, har hunnit med väldigt mkt, tur att jag inte blev hemma för då hade jag inte gjort så här mkt. . .

Nu kan jag lägga mig till ro ett tag innan tv:en kallar sen är det sovdags, och tidigt upp imorn och prestera lika mkt och bra som denna dag. . . Ska kämpa in i det sista, ska bli spännande om jag håller planeringen bättre nästa år, måste det, måste ändra min stragedi för att mitt plugg eller inte ändra men bli hårdare med att följa den tajta planeringen jag faktiskt har, måste med jobba in mkt så att jag har åtminstånde en månad till godo. . .

Det ska nog bli bra detta, om jag börjar håller stenhårt i planeringen så kommer mkt lära falla på plats, inga dumheter, inga slöa dagar, måste jobba på hårt för att åtmonstonde vara halv vägs med mina planer fram till sommaren. . .

Det va nog allt för denna dag. . .

Ha en bra kväll allesammans.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0