Dagen börjar närma sitt slut. . .

Har nu pluggat på hårt sen klockan ett tog en paus vid tre tiden, duschade , gjorde mig i ordning, gick till affären för at köpa cigg och snart ska jag ta och äta lite mat innan jag ska bege mig till jenny, det blir en stund där, sen hem och ev plugga om jag inte kommer allt försent hem, och sen om jag orkar vill säga, det e inget jag planerar för, men om det finns tid och lust så sätter jag mig ner en stund. . .

Sen blir det väl att sova av bara, och imorn blir det stenhårt plugg, men ska iallafall sova till jag vaknar för det behöver jag få göra, för att klara av veckan galant :)

Ja det va lite från mig idag.

Återkommer senare.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0