Då va julen förbi. . .

Jag hade en väldans mysig jul igår, god mat, trevliga nya människor, massa julklappar, kändes väl sådär att man fic kså många, men samtidigt kul påp ett sätt. . .

Fick väldigt fina och välbehövda julklappar, och för att inte alls känna mig så köpte dem mkt av mitt tycke.

Nu är det dagen efter jul och jag älsklingen min ska gå på "lyx bio" samt äta en bit mat innan, kommer bli riktigt mysigt faktiskt. . .

Eftersom det e ovanligt att åka iväg så här till okända människor med mitt psyke som inte helt är återställt när det gäller sådana föreställningar så klarade jag det hyfsat bra förutom att tröttheten kom rätt fort dock :(

Men det tog på krafterna väldigt hårt, va helt slut och e fortfarande slut i skallen. . .

Vissa stunder saknade man sin familj väldigt mkt, det e ju någe speciellt med jul och vara med familjen tajm.

Hoppas ni alla haft en frödje full jul .

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Kul att höra att julen gick bra för dig. :) För mig gick den också bra, men var lite stressigt över jul.



Det har vart väldigt mycke diskussion med den där vännen min. Om han ska hänga med eller inte till sverige. Å idag får han bestämma sig... för annars åker jag med pappa å dom imorn bitti. Så antingen blir de jag e i din lägenhet 28:e- 2:a januari. Eller så bara e jag där natten till 2:a januari.



Jag kommer höra av mig när jag vet säkert. :) Hoppas du å Daniel får ett bra nyår. :) Kram...

2010-12-27 @ 10:32:00
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0