Behövde jag sova eller vadå?

Jag vet inte om det va helg ångesten som omvanlades tills sömn, eller om jag bara behövde sova, somnade igår vid halv tolv och vaknade vid halv fyra idag, vaknade till två gånger i förmiddags, men somnade om väldigt fort. .

Blir förvånad att jag kan sova så länge, helt otroligt, förr va det vanligt men nu, va det väldigt längesen jag sov så här länge, kändes trist att vakna och det va mörkt ute, och vad ska man göra nu ?

Ja det blir väl mys i sängen framför tv, orkar inte göra så mkt mer, e trött i skallen och börjar få huvudvärk.

Men måste hålla med om att det va fan skönt att få sova, så som jag slitit sen i okt.

Ja det finns inte så mkt mer att skriva. . .

Ha en bra kväll, återkommer ev senare.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0