År 2010. . .

Det har hänt otroligt mycket detta år, knappt så att man kommer ihåg vissa saker. . .

Vill börja att säga att detta år har verkligen varit mitt år, jag har aldrig mått bättre under ett år som detta. . .

Året började med en förälskelse med Daniel, och vi har näst intill kännt oss som nykära under hela året, visst det har varit lite svängigt men vi har klarat oss igenom en massa. . .

Han har verkligen funnits där för mig, och utan honom så tror jag inte att jag hade kommit så mkt längre med mig själv, han va som en peppning, jag ville växa upp inför han, visa att jag inte e någon dum alkis med självmorstankar och som riskerar mitt liv titt som tätt. . .

Jag kan säga att jag har aldrig känt så här mkt för en person som jag gör med Daniel, och jag tror att hemligheten ligger att vi har tagit det väldigt lugnt fram. . .

Jag har heller aldrig känt mig så älskad av en person som Daniel. . .

Och med Daniels stöttande så har jag lyckas ta mig fram bra, jag har börjat sätt mitt liv utifrån ett helt annat perspektiv, och jag har även haft i åtanken att allt är möjligt, bara man vill, ingen annan kan gör det åt en utan man måste vilja , vilja har verkligen vuxit inom mig, jag känne mer och mer att jag vill saker, jag vill förändra min väldigt kontroella vardag. . . Där har det inte hänt allt för mkt ,men en del. . .

Har har uppnått 3 av sju mål. . . (ma A, grundläggande eng, och matte b)

Jag har jobbat mkt med mig själv som att bryta vissa vanor, jag använder mig av mina tårar när nåt går emot en, eller när det inte riktigt blivit som jag tänkt mig, eller bara om det behövs gråta, förr använde jag mig väldigt sällan av denna metoden, och varför har jag även kommit underfund med, tårar, gråt osv, har verkligen stuckit mig ordentligt i hjärtat jag har känt mig som den ensamaste i världen, därför har jag förr låtit bli. . .

Jag gör saker som tar emot att göra, tex att äta på resturang, vistas bland stora folkmängder, eller små sociala umgängen, förr har det varit en pina, inte hela mitt liv men sen min deperission började 2008.

Ja det finns hur mkt som helst att skriva faktiskt, men jag tar lite i taget. . . .

Imorn ska jag komma med mera. . .

Gott nytt år på er gott folk. . .

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0