Soliga härliga dag. . .

Men bakom dessa fina vädret har det varit en förjävlig dag, ingen bra sömn inatt, ingen bra start på morgonen, inge direkt lycka i skolan, rökt för mkt, övningkörningen gick som den skulle, inga konstigheter, är inte exept men e så bra som jag borde vara, sen hem inge bra plugg med matten, fastnade, borde klara av det, men icke , får ta mer hjälp imorn.

Kvällen har varit hyfsad, har fått i mig mat, fått duschat, handlat cigg, fått läst lite på fb och bloggar, och nu delar jag mig mig lite till er om min väldigt jobbiga dag, fick med en fin syn av katrins lilla baby som börjar förflytta sig, redan, lillen e bara tre månader :) så sör så.

Hoppas på bättre lycka imorn :)

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jo, vet att man måste ta dem en längre tid om man äter dem för humörets skull. :) Men ska inte börja äta dem heltid, bara ta en tablett så jag kan sova. Å sen hoppas att jag somnar av mig själv följande natt.

2010-08-24 @ 00:39:45
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0