Poff så va kvällen här.

Vart tog tiden vägen ?, den försvann bara och nu börjar snart den filmen som jag väntat på sen klockan 18.00. Segt trodde jag det skulle gå men icke, och vill med meddela att det har gått bra med rökningen, det har faktiskt inte alls varit så jobbigt, under dagen vill säga, nu ikväll är det tufft, och jag kommer sluta på åtta rökta cigg denna dag, bättre en inget men 3 för mkt om jag ska följa planeringen, bättre lycka imorn :)

Och milla, stark jobbat !, och förstår att humöret sjunker, kommer nog mitt med göra. men hoppas inte, hehe ! Ha det så bra du med.

Nu ska jag stänga ner för denna dag och se på film sen sova.

Natti på er alla.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0