Ingen daniel denna helg :(

Det va trist att få messet att det sket sig med träff denna helg :(. . .

Så nu blir det en ensam helg, det blir att plugga matte så mkt jag orkar samt kämpa med rökningen, ska med skriva upp en tvätt tid imorn istället för på tisdag.

Och om jag ska klarar mig med fem cigg, så kommer det innebära mer promenader, och mer att äta. annars kommerjag aldrig klarar det. Det kommer bli lite enformigt, men vad gör det, det handlar ju om bättre hälsa och mera pengar över till annat :) och upp i vikt kommer jag nog inte gå, lite kanske , men inte mkt, eftersom allt jag stoppar i mig går jag av mig varje dag :)

Och jag ska ha som fokus att för varje cigg jag tar, dessto längre kommer det ta att spara ihop till inredning, och jag vill nu en gång för alla kunna spara ihop och göra som jag alltid velat ha det i min lilla lägenhet :) fokus på det när det gäller att sluta å röka.

Det kommer bli tufft det vet jag , men jag lyckades minska med 7 cigg varje dag under en till två veckors tid, så jag ska nog lyckas att minska ännu mera, till 5 cig per dag är målet från och med imorn tills nästa fredag.

Sen börjar jag om med att sänka ytterligar med 2 cigg. så då blir det tre per dag och det ska jag hålla tills nästa månad. sen sänka ytterligar med 1 cigg då blir det två sen veckan där på till en cigg hålla det en månad sen sluta helt.

Så november månad ska jag vara rökfri.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0