En riktigt trött fis e jag :)

Jag vet inte om det bådar gott eller ont, men trött som fan e efter denna dag och dem senaste två dagarna.

E så trött att jag orkar inte hålla ögonen uppna, men heller inte stängda, så fort jag lägger mig piggnar jag till och blir rastlös, fast idag vet jag inte vad det e med mig, känner mig smått irriterad , grinig, tjurig nästan lite arg, vet ej om detta ev beror på att jag inte tagit min dagliga dos medicin både idag och igår, tror att jag kan hitta anledningen där. . .

Måste verligen sköta den, för den är viktigt hur jag orkar prestera och inte bli så jävla trött hela tiden. . .

Trött kanske jag med bli för att jag inte helt e van vid dessa vardagliga rutinerna. Kommer förhoppningsvis in i det snart, hoppas jag gör det till nästa vecka, för vill så gärna vara en glad och pigg prick efter skolan också :)

Men man kan inte begära allt av sig själv , jag gör iallafall det som e viktigaste för mig just nu, och det e skolan, utan den, inga framsteg alls , och så vill jag jue inte ha det, får nog räkna med en viss trötthet, men det har jag jue helgerna till, vila upp mig , bara vara och göra det som faller en in.

Det blir en mkt lugn kväll, duscha, ev äta nåt litet, ev se på tv, fast känner att jag inte har någon lust med det, det blir väl ev att kanske somna tidigt idag med, om jag kan.

Ha en bra kväll allesammans,

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0