En fantastisk början på denna vecka :)

Helgen har varit helt underbar, min älskling kom till mig i fredags och vi har haft en riktigt underbar helg tillsammans, och det kommer nu vara väldigt svårt och tråkigt att vara ifrån han . . . Vi har nu kommit in i denna delen av förhållandet att vi tok saknar varandra, och det bästa av allt är att umgås med han, man har honom i huvudet hela tiden och det börjar bli sjukt svårt att vara ifrån varanda. . .

Det fantastiska med denna morgon va att Daniel stannade kvar tills idag, vilket innbär att jag fick somna i hans famn och vakna upp med han brevid mig, det va en mysig morgon ihop med honom, vi såg med sista delen på en serie eller inte sista delen, men den sista delen som han hade utbränt. Så vi gick upp tidigt för att hinna se den delen som utblev igår kväll för jag va så himlans trött.

Och nu sitter jag på framsteg, har lunch just nu, det blir att vara kvar här till tre, varenda dag från och med idag :)

Ja ne jag e lite trött nu etfer maten så ska lägga mig ner en stund och vila innan det e dags att köra igång med pluggandet . . .

Ha en bra dag allesammans.,

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter mysigt. :) Vet den där känslan att få vakna upp brevid ngn man tycker om. Går ej att beskriva i ord. Kul att det går bra för dig å din kille. Och att plugget rullar på.



Jag sitter just nu å väntar på resultatet från högskolan. Vill inte de ska bli höst. Gillar inte. :( Men vissa gillar hösten...

2010-08-02 @ 20:44:56
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0