Dagen försvann bara.

Sen jag kom hem har dagen bara försvunnit i ett svep, när jag kom hem ringde jag lite samtal, sen gick jag till mormor, mamma och madde kom ditt, vi fikade och hade oss, vi hade det jätte trevligt .

Sen hem till mig en liten stund,  sen promenerade vi till stan, gick runt där en stund, jag , mamma och madde. madde shoppade loss lite, och jag hittade en del som jag ville kunna shoppa, men icke :(. . .

Nu e vi hemma har ätit och så, nu glor vi på nyheter och madde provar kläder som hon köpte :)

Blir så himla störd på mamma för hon babblar så mkt så jag kan inte koncentrera mig . . .

Skriver mera imorn på framsteget. .  .

Kramar

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0