Dag 8. . .

Dagen började bra, gick upp tidigt, duschade och hade mig, åt frukost, gjorde mig klar för dagen, va klar runt 08.45, men valde att stanna hemma, kände att jag va pigg och så men hade ingen lust med att plugga denna dag bara, hade planerat upp en jätte bra dag med intresse aktivitet som är att fota, men så blev det inte.

Började med att se ett avsnitt på brothers and sisters, sen hände nåt med mig, blev väldigt trött, men gick inte och la mig, kollade runt lite på blggar sen såg jag på våra bästa år, nu är det spännande igen, känns trist för jag kommer inte ha någon tid till att se på det, är ju i skolan under den tiden det visas :(

Efter det gick jag och la mig, kände mig helt utmattad och mensvärk och huvudvärk slå plötsligt till , avbokad ankomst av mamma sen har jag pratat med daniel större delen av dagen, har med varit ute och gått, har ätit ordentligt denna dag med, sen rökt lite. . . kommer sluta dagen med åtta rökta cigg, förhoppningsvis :)

Imorn blir det skola av fram till tolv, om jag orkar ska jag försöka stanna längre en så.

Kvällen kommer bjuda på ett telefonsamtal av daniel snart, segemyr, en dusch ev lite fotboll sen avsluta kvällen med att se på livet på bb. . .

Ha en bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0