Dag 6 & helgen i sin helhet.

Jag börjar att berätta lite om helgen som gått, daniel kom hit , väldigt kul, vi avslutade även en serie som vi titta på ett tag, twin peaks. . .

Lite halv dann va den, och ett väldigt dåligt slut på det hela, för lite svar fick man så att säga, men annars va serie hyfsad bra, men som alltid så tar det väldigt lång tid innan jag faller för en serie, började inte komma in i den först i slutet på säsong ett, säsong två va där emot spännande för man väntat på svar hela tiden, visst svar fick man men inte så himla mkt ändå. . .

Det e väl de vi har gjort, sätt på serien och myyyst :) Vi två passa så jävla bra ihop , otroligt bra :)

Dag 6 då, på min tillbaka provess.

Jag började dagen med att försova mig, vaknade runt halv 10, men istället för att vara hemma hela dagen så gjorde jag mig i ordning och gick iväg till framsteget, andra dagen jag försover mig och ändå har gått till skolan, guldis till mig  ;)

Gick väl sådär i skolan, utförde rätt mkt ändå för att inte vara på G alls.

Ha även gjort upp en planering fram till onsdag. . .

Innehåller ma plugg och eng plugg samt lite sysslor hemma, så som att tvätta, städa möblera och det gjorde jag idag, ska lägga upp lite bilder imorn på hur det blev. . .

Ska även skriva klart min redovisning på boken självkänsla imorn, ska ge det hela min dag imorn, från 13 och framåt, får bli klar när jag blir, eftersom jag ska försöka göra det så proffitionellt så känns det som om det kommer ta en tid :)

Ja och under tiden får maskinerna gå runt , runt , :)

Och måste meddela att det gått rätt bra med rökning, både idag och under helgen, känner mer och mer att jag vill och kan dra ned på det sucessitvt. . . Och jag kommer med klarar att sluta röka innan året är slut, känner det i kropp och själv, många moment innan jag slutade drick och nu har ett helt år gått , ett nyktert år, nu blir det att kömpa mot ett år utan cigg. . .

Återkommer imorn med många och långa inlägg, känns som om det kommer kunna bli en sådan dag imorn.

Håll utkik :P

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej hallå. :) Jag ringde till CSN idag å kolla läget med stöd å så när man kommer från Finland. De fanns regler på att man ska: 1. ha jobbat 2år i sverige eller 2.ha bott ihop med en svensk medborgare 2 år för att få stöd.



Så blir de så att jag ska plugga i höst eller till våren, måste jag söka stöd från Finland, vi får mindre stöd här. Lite ruttet. Men ska kolla upp utbildningen imorn, om den är ngt jag vill jobba med. :) Efter dig säger jag om de blir att plugga el. söka jobb i sverige i höst. Nu har jag babblat klart om det där.



Ska skriva lite om ditt inlägg nu. :) Tycker det är jättebra att du gick iväg fast du försov dig. :) Sen en hel GULDKISTA för att du vart nykter ett år. :D Det borde du fira, unna dig ngt (fast inte fira me alkohol)! :) Ska bli kul å läsa om självkänsla, självförtroende sen när du lagt upp det. Ha det bäst! KRAMISAR

2010-08-09 @ 21:32:57
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0