Dag 5. . .

Idag har det gått 5 dagar av min komma tillbaka process. . . Och jag måste säga att jag är förvänad att det gått så bra. Det har inte alls känns så jobbigt att ta sig upp på morgonen, gå till skolan, prestera och vara utan mitt våra bästa år.

Det som har varit det jobbigaste e att jag varit trött och sliten efter varje dag, har varit helt slut redan vid 5, halv 6 tiden varje dag, men inte så trött att jag kunnat somna, så kvällarna har varit väldigt lång tråkiga, och inte alls haft så mkt att göra, eller snarare lust att göra. . .

Varken sätt på tv, pratat med daniel en längre tid i telen, bloggat och legat i eller varit sociala med andra. . .

Och det e väl det ända som varit jobbigt, men inte kan allt vara lätt vill man verkligen prestera i nåt så får man alltid välja bort något annat, jag kan tydligen inte variera mig.

Har märkt att antingen lägg jag står energi på den sociala biten eller på skolan, det finns ingen blandning, får då säger kroppen i från. . .

Men det e så klart något jag ska arbeta bort, för jag mår inte bra i längden att ha de så. . . Men den tiden den kommer, nu är det fokus på att komma in vardags rytmen igen, och det kommer nog ta sin tid, och då menar jag att komma in så att allt flyter och att allt utvecklas till en självklarhet att detta gör jag under veckan från 7 till 4 sen när jag känner att det sitter i både prestation och i det psykiska, ja då ska jag börja lite smått med att plocka in annat smått och gott :)

Ja det va allt så länge.

Ha en fortsatt bra dag ute i det härliga vädret.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0