Dag 4 . . .

Denna dag va det väldigt svårt att komma upp, jag la mig ändå tidigt igår somnade väl runt 22.00 men lyckades ändå itne komma upp vid sju tiden, gick väl upp strax efter tio, men gjorde då snabbt i ordning mig och gick till framsteget ändå, vilket jag aldrig förr skulle göra, så jag ser en lite framgång i mitt beteende / ansvars beteendet.

Även fast jag kände att den dag var förstörd och att jag skulle kunnat sova vidare hela dagen av deppighet, bröt detta mönstret denna dag, e så stolt :)

Sitter nu på framsteg och jag har hunnit gjort mkt sen jag kom hit, blir nog klar med allt som jag skulle bli denna dag när det gäller engelskan få väl se om jag hinner komma igång med matten lite innan det e dags att röra sig hemåt, eller hemåt ska jag inte, pappa kommer och hämta mig vid tre tiden, vi ska då ta en sväng förbi donken, sen hem till pappa och se dem två sista avsnitten av serier graven. . .

När jag kommer hem ska jag försöka att inte ta mig en cigg, ska istället ta mig en promenad, väl hemma ta mig en dusch sen efter det ska jag ta mig en cigg och då kommer nog klockan vara så mkt som halv åtta, så det kommer då heller inte bli så svårt att hålla sig utan cigg tills det e dags att ta den sista ciggen, om jag nu klarar detta så kommer jag bara rökt sex cigg denna dag :) Hoooooppas att mitt tålamod räcker.

Redovisningen av boken känner jag att jag väntar med till helgen, så att jag har nåt att göra denna helg, för detta kommer med ta sin tid att redovisa :)

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0