Dag 14. . .

Igår vad det ingen bra dag, eller jo fram till två sen kom huvudvärken och sen ha mamma på besök just då va ingen höjdare, hon är så jobbig ibland, eller alltid, och har man huvudvärk och e trött så har man inge tålamod som man brukar.

Det gick heller inge bra med rökningen igår, rökte 11 cigg ja bra e väl det, men vill komma ner ännu lägre med rökta cigg idag har jag redan hunnit rökt tre sen jag gick upp halv åta i morse. e väl rätt okey på ett sätt, ska nu hålla mig tills efter jag har ätit lunch och efter det ska jag hålla mig tills efter jag har ätit middag. Hoppas det går igenom nu bara :)

Håller nu på med matten, ska göra det fram till lunch, sen efter lunchen skriva en liten text om vilket land jag vill besöka och varför efter det blir det att gå hem . . .

Vila en stund , sen gå iväg till pappsen och övningsköra, och sen kan jag pusta ut, mamma åker hem ikväll också , ska äta middag, duscha, surfa se på tv och prata med daniel. . . Sen soooova.

Ha en bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0